Autor | Doboş, Mihaela chat |
Editura | Paralela 45 chat |
Loc publicare | Pitești |
An | 2023 |
Subiect | limba rom. - teste (bacalaureat) chat |
lit. rom. - teste (bacalaureat) chat | |
bacalaureat (limba şi literatura română) chat | |
ISBN | 9789734739585 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | IV 6487 |
Titlu | |
Titlu | Bacalaureat 2024 : limba şi literatura română : învaţă singur! teme de lucru pentru Bacalaureat : toate profilurile - toate filierele |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Bacalaureat 2024 |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | limba şi literatura română : învaţă singur! teme de lucru pentru Bacalaureat : toate profilurile - toate filierele |
Prima menţ. de resp. | Mihaela Doboş |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Doboş, Mihaela |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734739585 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 811.135.1(075.35)(079.1) |
821.135.1.09(075.35)(079.1) | |
082.1Educaţional | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 80/811 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | teste |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | limba rom. - teste (bacalaureat) |
lit. rom. - teste (bacalaureat) | |
bacalaureat (limba şi literatura română) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2023 |
Locul tipăririi | Pitești |
Editura | Paralela 45 |
Loc publicare | Pitești |
Numele tipografiei | Tipografia Editurii Paralela 45 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 312 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Educaţional |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Îndrumar de studiu adresat în principal elevilor care se pregătesc pentru examenul de bacalaureat (sistematizare ↔ antrenare ↔ evaluare), lucrarea Învață singur! Teme de lucru pentru Bacalaureat este organizată după principiul eficienței și al învățării personalizate, care îi oferă utilizatorului posibilitatea de a-și concepe un parcurs de învățare adecvat necesităților sale. 30 de teste de antrenament (Subiectul I), încadrate în diverse Arii tematice, astfel încât fiecare elev să aleagă domeniile pe care simte că nu le stăpânește sau care corespund obiectivelor/ preocupărilor sale; planuri de răspuns la textul argumentativ (Poți avea în vedere!), pentru ambele abordări ale temei puse în discuție (DA/NU); 60 de teste de antrenament (Subiectul al II-lea), precedate de secțiunile Raportează-te la context! (repere utile ancorării într-o epocă literară/curent/tendință/direcție/orientare estetică etc.) și Filtrează ideile în funcție de subiect! (indicații necesare înțelegerii textelor și rezolvării sarcinii de lucru); organizarea instrumentală a testelor, în spiritul particularităților fiecărei teme din programa școlară; interpretări structurate ale textelor aparținând autorilor din programa de examen (Subiectul al III-lea); 20 de teste pentru consolidare și recapitulare care respectă structura subiectelor de Bacalaureat, urmate de sugestii de răspuns gândite interactiv. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1063228 / 1063228 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | IV 6487 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|