AUDIOVIZUALUL, o istorie recentă : (1928-2020)

Editura Tritonic chat
Loc publicare București
An 2021
Subiect audiovizual (România) - 1928-2020 chat
presa românească - 1928-2020 chat
ISBN 9786067495690
Note Bibliografie p. 464

II 95684

    AUDIOVIZUALUL, o istorie recentă : (1928-2020) / coordonator: Delia Duminică ; [prefață: Delia Duminică].- București : Tritonic , 2021.
    464 p. : il., tab..- (Comunicare. Media).    
    Ce sunt social media influencerii? Care este rolul și mai ales care este impactul lor publicitar în societatea contemporană? Acestea sunt întrebările de la care a plecat prezentul volum care îi analizează pe acești lideri de opinie din mediul virtual din perspectiva științelor comunicării. Pentru un numărului considerabil de tineri, media tradițională nu mai reprezintă o opțiune de consum zilnic și în plus, a crescut importanța recomandărilor pentru achiziționarea unor produse sau servicii. Acestea sunt doar câteva aspecte care au contribuit la creșterea rolului publicitar al social media influencerilor, celebrități online care se bucură de încrederea unor comunități mari de urmăritori. Prieteni virtuali, experți, social media manageri, creatori de conținut, mereu atenți la tendințele din online sau creatori ai acestor tendințe- acestea sunt doar câteva dintre atributele definitorii ale influencerilor care și-au început activitatea din pasiune și care treptat au ajuns la un anumit grad de profesionalizare.
    Bibliografie p. 464.
    ISBN 9786067495690

    I Duminică, Delia(pref.)

    1. audiovizual (România) - 1928-2020
    2. presa românească - 1928-2020

654.19(498)"1928/2020"
070(498)"1928/2020"
082.1Comunicare. Media


299 __ $aAUDIOVIZUALUL, o istorie recentă : (1928-2020)
955 __ $a1
200 __ $aAUDIOVIZUALUL, o istorie recentă $e(1928-2020) $fcoordonator: Delia Duminică $g[prefață: Delia Duminică] $bCarte tipărită
702 __ $aDuminică, Delia $4coord. $4pref.
010 __ $a9786067495690
035 __ $aII 95684
675 __ $a654.19(498)"1928/2020"
675 __ $a070(498)"1928/2020"
675 __ $a082.1Comunicare. Media
686 __ $a65
606 __ $aaudiovizual (România) - 1928-2020
606 __ $apresa românească - 1928-2020
608 __ $amonografie
101 __ $arum
210 __ $aBucurești $cTritonic $d2021
215 __ $a464 p. $cil., tab.
225 __ $aComunicare. Media
830 __ $a654/ A92
330 __ $aCe sunt social media influencerii? Care este rolul și mai ales care este impactul lor publicitar în societatea contemporană? Acestea sunt întrebările de la care a plecat prezentul volum care îi analizează pe acești lideri de opinie din mediul virtual din perspectiva științelor comunicării. Pentru un numărului considerabil de tineri, media tradițională nu mai reprezintă o opțiune de consum zilnic și în plus, a crescut importanța recomandărilor pentru achiziționarea unor produse sau servicii. Acestea sunt doar câteva aspecte care au contribuit la creșterea rolului publicitar al social media influencerilor, celebrități online care se bucură de încrederea unor comunități mari de urmăritori. Prieteni virtuali, experți, social media manageri, creatori de conținut, mereu atenți la tendințele din online sau creatori ai acestor tendințe- acestea sunt doar câteva dintre atributele definitorii ale influencerilor care și-au început activitatea din pasiune și care treptat au ajuns la un anumit grad de profesionalizare.
300 __ $aBibliografie p. 464
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1047288 / 1047288 SA Împrumut Da 654/ A92
2. 1047287 / 1047287 SA Împrumut Da 654/ A92
3. 1047286 / 1047286 F6 Împrumut Da 654/ A92
4. 1047285 / 1047285 F4 Împrumut Da 654/ A92
5. 1047283 / 1047283 F2 Împrumut Da 654/ A92
6. 1047282 / 1047282 F1 Împrumut Da 654/ A92
7. 1047281 / 1047281 F1 Împrumut Da 654/ A92
8. 1043283 / 1043283 D Împrumut la sala de lectură Da II 95684
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 2
F2 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 9

Lăsați un comentariu