Autor | Mitescu-Manea, Mihaela chat |
Editura | Editura Universităţii "Al.I. Cuza" chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2016 |
Subiect | educaţie artistică chat |
teoria curriculum-ului (pedagogie) chat | |
ISBN | 9786067143317 |
Note | Bibliografie p. 275-299 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067143317 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 86194 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Artele și învățarea școlară |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Mihaela Mitescu Manea |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | Editura Universităţii "Al.I. Cuza" |
Data publicării | 2016 |
Locul tipăririi | Iași |
Numele tipografiei | Imprimeria Editurii Universităţii "Al.I. Cuza " |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 317 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Ştiinţele educaţiei |
Titlu | |
Titlu | Artele și învățarea școlară |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 275-299 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Artele sunt în activitatea educativă altceva decât un adjuvant academic. Un raport integrativ arte-curriculum necesită prioritar creativitate şi discernământ pedagogic contextual, nu invită (un nou) dogmatism didactic. Proiectarea integrată prin redimensionarea şi repoziţionarea artelor în curriculum presupune obişnuinţe de raţionament didactic şi comunicare exploratorii, colaborative între profesori. Dubla perspectivă, individuală şi colectivă, asupra competenţei profesionale şi participarea la luarea deciziilor, curajul iniţierii şi negocierii lor, nu doar respectarea procesului decizional în planul profesionalismului didactic sunt principiile propuse pentru orientare, realizare şi evaluare în formarea profesională didactică. Parteneriatul şcoală-familie- comunitate ridică problema calibrării politicilor educaţionale, sociale şi culturale în sprijinul reformelor în educaţie şi în sprijinul abordărilor integrative ale învăţării. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | educaţie artistică |
teoria curriculum-ului (pedagogie) | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.036 |
082.1Ştiinţele educaţiei | |
371.3:7 | |
37.015 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Mitescu-Manea, Mihaela |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.036 |
082.1 | |
371.3 | |
:7 | |
37.015 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 944222 / 0944222 | SA | Împrumut | Da | 37/ M81 | |
2. | 944221 / 0944221 | SA | Împrumut | Da | 37/ M81 | |
3. | 944220 / 0944220 | F6 | Împrumut | Da | 37/ M81 | |
4. | 944219 / 0944219 | F6 | Împrumut | Da | 37/ M81 | |
5. | 944218 / 0944218 | F4 | Împrumut | Da | 37/ M81 | |
6. | 944217 / 0944217 | F3 | Împrumut | Da | 37/ M81 | |
7. | 944216 / 0944216 | F2 | Împrumut | Da | 37/ M81 | |
8. | 944215 / 0944215 | F1 | Împrumut | Da | 37/ M81 | |
9. | 944214 / 0944214 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 86194 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|