Artele și învățarea școlară

Autor chat
Editura Editura Universităţii "Al.I. Cuza" chat
Loc publicare Iași
An 2016
Subiect educaţie artistică chat
teoria curriculum-ului (pedagogie) chat
ISBN 9786067143317
Note Bibliografie p. 275-299

II 86194

Mitescu-Manea, Mihaela
    Artele și învățarea școlară / Mihaela Mitescu Manea.- Iași : Editura Universităţii "Al.I. Cuza" , 2016 (Iași : Imprimeria Editurii Universităţii "Al.I. Cuza ") .
    317 p. : fig., tab..- (Ştiinţele educaţiei).    
    Bibliografie p. 275-299
    Artele sunt în activitatea educativă altceva decât un adjuvant academic. Un raport integrativ arte-curriculum necesită prioritar creativitate şi discernământ pedagogic contextual, nu invită (un nou) dogmatism didactic. Proiectarea integrată prin redimensionarea şi repoziţionarea artelor în curriculum presupune obişnuinţe de raţionament didactic şi comunicare exploratorii, colaborative între profesori. Dubla perspectivă, individuală şi colectivă, asupra competenţei profesionale şi participarea la luarea deciziilor, curajul iniţierii şi negocierii lor, nu doar respectarea procesului decizional în planul profesionalismului didactic sunt principiile propuse pentru orientare, realizare şi evaluare în formarea profesională didactică. Parteneriatul şcoală-familie- comunitate ridică problema calibrării politicilor educaţionale, sociale şi culturale în sprijinul reformelor în educaţie şi în sprijinul abordărilor integrative ale învăţării..
    ISBN 9786067143317

    1. educaţie artistică
    2. teoria curriculum-ului (pedagogie)

37.036
082.1Ştiinţele educaţiei
371.3:7
37.015


010 __ $a9786067143317
035 __ $aII 86194
101 0_ $arum
200 0_ $aArtele și învățarea școlară $bCarte tipărită $fMihaela Mitescu Manea
210 ## $aIași $cEditura Universităţii "Al.I. Cuza" $d2016 $eIași $gImprimeria Editurii Universităţii "Al.I. Cuza "
215 __ $a317 p. $cfig., tab.
225 0_ $aŞtiinţele educaţiei
299 __ $aArtele și învățarea școlară
300 __ $aBibliografie p. 275-299
330 __ $aArtele sunt în activitatea educativă altceva decât un adjuvant academic. Un raport integrativ arte-curriculum necesită prioritar creativitate şi discernământ pedagogic contextual, nu invită (un nou) dogmatism didactic. Proiectarea integrată prin redimensionarea şi repoziţionarea artelor în curriculum presupune obişnuinţe de raţionament didactic şi comunicare exploratorii, colaborative între profesori. Dubla perspectivă, individuală şi colectivă, asupra competenţei profesionale şi participarea la luarea deciziilor, curajul iniţierii şi negocierii lor, nu doar respectarea procesului decizional în planul profesionalismului didactic sunt principiile propuse pentru orientare, realizare şi evaluare în formarea profesională didactică. Parteneriatul şcoală-familie- comunitate ridică problema calibrării politicilor educaţionale, sociale şi culturale în sprijinul reformelor în educaţie şi în sprijinul abordărilor integrative ale învăţării.
606 __ $aeducaţie artistică
606 __ $ateoria curriculum-ului (pedagogie)
608 __ $amonografie
675 __ $a37.036
675 __ $a082.1Ştiinţele educaţiei
675 __ $a371.3:7
675 __ $a37.015
686 __ $a37
700 __ $aMitescu-Manea, Mihaela
975 00 $a37.036
975 00 $a082.1
975 00 $a371.3 $a:7
975 00 $a37.015
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 944222 / 0944222 SA Împrumut Da 37/ M81
2. 944221 / 0944221 SA Împrumut Da 37/ M81
3. 944220 / 0944220 F6 Împrumut Da 37/ M81
4. 944219 / 0944219 F6 Împrumut Da 37/ M81
5. 944218 / 0944218 F4 Împrumut Da 37/ M81
6. 944217 / 0944217 F3 Împrumut Da 37/ M81
7. 944216 / 0944216 F2 Împrumut Da 37/ M81
8. 944215 / 0944215 F1 Împrumut Da 37/ M81
9. 944214 / 0944214 D Împrumut la sala de lectură Da II 86194
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 2
SA Împrumut 2

Disponibile: 9

Lăsați un comentariu