Autor | Sandu, Sorin-Laurențiu chat |
Editura | PIM chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2019 |
Subiect | evaluare şcolară chat |
evaluarea elevilor (învăţământ primar) chat | |
aprecierea şi controlul progresului elevilor chat | |
cunoașterea psihologică a elevilor (metode) chat | |
ISBN | 9786061353859 |
Note | Bibliografie p. 103-107 |
Titlu | |
Titlu | Anxietatea și încrederea în forțele proprii în situații de evaluare : O analiză în contextul evaluării școlare a elevilor din învățământul primar |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.264 |
373.3 | |
37.015.3 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Anxietatea și încrederea în forțele proprii în situații de evaluare |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Sorin-Laurențiu Sandu |
Alte informaţii la titlu | O analiză în contextul evaluării școlare a elevilor din învățământul primar |
Urm. menţ. de responsabilitate | referent științific: prof. univ. dr. Nicoleta-Laura Popa |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Sandu, Sorin-Laurențiu |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Popa, Nicoleta Laura |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786061353859 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 91054 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.264 |
373.3:371.26 | |
37.015.3:159.922.7 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | evaluare şcolară |
evaluarea elevilor (învăţământ primar) | |
aprecierea şi controlul progresului elevilor | |
cunoașterea psihologică a elevilor (metode) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2019 |
Locul tipăririi | Iaşi |
Loc publicare | Iaşi |
Numele tipografiei | Tipografia PIM |
Editura | PIM |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 116 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 371/ S20 |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 103-107 |