Editura | Gama chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2011 |
Subiect | carte pentru copii chat |
ISBN | 9789731492155 |
Note | Caseta conţine şase cărticele cartonate, ilustrate: Animale din ţările calde, Animale de la poli, Animale de la fermă, Animale subacvatice, Animale din pădure, Familii de animale şi un CD multumedia: "Animale " care conţine imagini, poezii, ghicitori şi informaţii suplimentare despre noţiunile învăţate din cărţile colecţiei, în lectura actriţei Haruna Condurache. |
Pe casetă se menţionează: e-bine că ştii. |
Titlu | |
Titlu | ANIMALE : 0-5 ani |
Titlu uniform colectiv | |
Titlu uniform colectiv | Sediul central |
Categoria de subiect | |
Codul categoriei de subiect | 0 |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 087.5 |
082.1 | |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | ANIMALE |
Desemnarea gen. a materialului | casetă cărţi |
Alte informaţii la titlu | 0-5 ani |
ISBN | |
Termeni de disponibilitate şi/sau preţ | 35.78 lei |
Număr ISBN | 9789731492155 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | I 23926 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 087.5 |
082.1e-Bebe isteţ | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 0 |
T | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | carte pentru copii |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | carte pentru copii |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | Gama |
Data publicării | 2011 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | [1] casetă |
Serii | |
Titlul seriei | e-Bebe isteţ |
Desemnarea volumului | 1-6 |
Notă generală | |
Textul notei | Caseta conţine şase cărticele cartonate, ilustrate: Animale din ţările calde, Animale de la poli, Animale de la fermă, Animale subacvatice, Animale din pădure, Familii de animale şi un CD multumedia: "Animale " care conţine imagini, poezii, ghicitori şi informaţii suplimentare despre noţiunile învăţate din cărţile colecţiei, în lectura actriţei Haruna Condurache. |
Pe casetă se menţionează: e-bine că ştii. |