Autor | Bassette, Tony chat |
Editura | Gama chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2021 |
Subiect | informatică (carte pentru copii) chat |
programare pe calculator chat | |
SCRATCH (limbaj de programare) chat | |
informatică aplicată chat | |
jocuri PC chat | |
ISBN | 9786060561385 |
Note | Pe copertă: Clasele a V-a și a VI-a; Învăț programare cu Larousse |
Titlu | |
Titlu | 1, 2, 3, programez în SCRATCH |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | 1, 2, 3, programez în SCRATCH |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Tony Bassette |
Urm. menţ. de responsabilitate | [editor: Diana Mocanu] |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Bassette, Tony |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | ed. |
Autor secundar | Mocanu, Diana |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786060561385 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | IV 6027 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 004.42 |
087.5:004 | |
004.43SCRATCH | |
082.1Programez cu Larousse | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 0 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | informatică (carte pentru copii) |
programare pe calculator | |
SCRATCH (limbaj de programare) | |
informatică aplicată | |
jocuri PC | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2021 |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Gama |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 64 p. |
Material însoţitor | il. color |
Serii | |
Titlul seriei | Programez cu Larousse |
Notă generală | |
Textul notei | Pe copertă: Clasele a V-a și a VI-a; Învăț programare cu Larousse |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Îți plac calculatoarele și jocurile video? Atunci, această carte este perfectă pentru tine. Cu câteva click-uri, poți să-ți creezi propriile animații interactive cu ajutorul programului Scratch și să devii un programator genial. Conține: ● Fișe explicative pentru a înțelege pe deplin programarea în Scratch, pentru a testa toate posibilitățile și pentru a vedea dacă ai înțeles corect. ● Un program complet pentru a-ți realiza propriul joc de spart cărămizi, urmând instrucțiunile pas cu pas, dar și încercând propriile variante. Cu Scratch, este foarte ușor să creezi, să experimentezi, să desenezi și să dai frâu liber imaginației. Astfel, vei deveni un adevărat maestru al programării. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1036866 / 1036866 | SC | Împrumut | Da | 004/ B36 | |
2. | 1036865 / 1036865 | SC | Împrumut | Da | 004/ B36 | |
3. | 1036864 / 1036864 | F6 | Împrumut | Nu | 004/ B36 | |
4. | 1036863 / 1036863 | F4 | Împrumut | Nu | 004/ B36 | |
5. | 1036862 / 1036862 | F3 | Împrumut | Da | 004/ B36 | |
6. | 1036861 / 1036861 | F2 | Împrumut | Da | 004/ B36 | |
7. | 1036860 / 1036860 | F1 | Împrumut | Da | 004/ B36 | |
8. | 1036859 / 1036859 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | IV 6027 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|