Autentificare
Înregistrare
Autentificare
Înregistrare
(414)
list
Cultura emoțională a profesorului (III)
person
Cristea, Sorin
Cultura emoțională a profesorului
person
Cristea, Sorin
Cultura pedagogică a profesorului
person
Cristea, Sorin
Elaborarea deciziei manageriale în domeniul educației
person
Cristea, Sorin
Decizia socială la nivelul educației
person
Cristea, Sorin
Decizia la nivelul activității umane
person
Cristea, Sorin
Decizia pedagogică
person
Cristea, Sorin
Predarea ca formă de comunicare proiectivă
person
Cristea, Sorin
Cum ar trebui să arate o programă școlară?
person
Cristea, Sorin
Predarea ca formă de comunicare defensivă
person
Cristea, Sorin
Predarea ca formă de comunicare bazată pe "sugestie și situații de influențare"
person
Cristea, Sorin
Forme de realizare a predării
person
Cristea, Sorin
Predarea ca formă de comunicare implicită (II)
person
Cristea, Sorin
Predarea ca formă de comunicare implicită
person
Cristea, Sorin
Predarea ca acțiune de comunicare condiționată psihologic
person
Cristea, Sorin
Școala profesională și jobul distractiv
person
Cristea, Sorin
Arta de a comunica (IV)
person
Cristea, Sorin
Calitatea în educație
person
Cristea, Sorin
Arta de a comunica
person
Cristea, Sorin
Arta de a comunica
person
Cristea, Sorin
O nouă lege a învățământului
person
Cristea, Sorin
Comunicarea pedagogică între normalitate și acțiune
person
Cristea, Sorin
Metodologia comunicării pedagogice (II)
person
Cristea, Sorin
Metodologia comunicării pedagogice
person
Cristea, Sorin
Comunicarea pedagogică la nivelul clasei de elevi
person
Cristea, Sorin
Comunicarea pedagogică eficientă (IV)
person
Cristea, Sorin
Specificul comunicării pedagogice (VI)
person
Cristea, Sorin
Specificul comunicării pedagogice (IV)
person
Cristea, Sorin
Comunicarea pedagogică eficientă (III)
person
Cristea, Sorin
Punctul de inflexiune, operaționalizat
person
Cristea, Sorin
Comunicarea pedagogică eficientă (II)
person
Cristea, Sorin
Comunicarea pedagogică eficientă
person
Cristea, Sorin
Proiectarea și evaluarea lecției
person
Cristea, Sorin
Specificul comunicării pedagogice (IV)
person
Cristea, Sorin
Specificul comunicării pedagogice (III)
person
Cristea, Sorin
Forme de comunicare implicate pedagogic (II)
person
Cristea, Sorin
Specificul comunicării pedagogice
person
Cristea, Sorin
Centrarea învățării pe elev. De la teoria psihologică la realitatea școlii
person
Cristea, Sorin
Specificul comunicării pedagogice (II)
person
Cristea, Sorin
Cercetarea comunicării în societatea informațională
person
Cristea, Sorin
Evoluții istorice în comunicarea socială
person
Cristea, Sorin
Tipuri și forme de comunicare implicate pedagogic (II)
person
Cristea, Sorin
Principii ale comunicării în societatea informațională
person
Cristea, Sorin
Comunicarea ca domeniu de cercetare
person
Cristea, Sorin
Tipuri și forme de comunicare implicate pedagogic
person
Cristea, Sorin
Comunicarea pedagogică din perspectivă istorică
person
Cristea, Sorin
Există o comunicare pedagogică?...
person
Cristea, Sorin
Rolul paradigmelor în cunoașterea pedagogică
person
Cristea, Sorin
Importanța paradigmei curriculumului la nivelul proiectării pedagogice
person
Cristea, Sorin
Importanța paradigmei curriculumului
person
Cristea, Sorin
Paradigme în istoria pedagogiei (II)
person
Cristea, Sorin
Spre o cunoaștere pedagogică științifică
person
Cristea, Sorin
Structura educației cognitive (III)
person
Cristea, Sorin
O nouă "reformă" a manualelor școlare? ...
person
Cristea, Sorin
Mai există o cunoaștere științifică pedagogică?...
person
Cristea, Sorin
Structura educației cognitice (II)
person
Cristea, Sorin
Educația cognitivă
person
Cristea, Sorin
Educația intelectuală ca educație cognitivă
person
Cristea, Sorin
Obstacole în calea cunoașterii pedagogice (III)
person
Cristea, Sorin
Proiectarea lecției, între birocrație și curriculum
person
Cristea, Sorin
1
2
3
...
7
chevron_right