„În vremuri de speranţă și neliniște. Artă critică din Iași” : [cronică la expoziția cu același titlu deschisă la Muzeul Național de Artă Contemporană din București]

Autor chat
Subiect cronică plastică chat
expoziţie de artă contemporană chat
expoziţie colectivă chat
Sumar Curatori: Cătălin Gheorghe, Cristian Nae; artiști: Dan Acostioaei, Dragoș Alexandrescu, Liliana Basarab, Bogdan Pălie, Matei Bejenaru, Cezar Lăzărescu, Dumitru Oboroc; microarchiva Vector: documentația unor proiecte artistice și curatoriale realizate de Dan Acostioaei, Silvia Amancei, Bogdan Armanu, Luminița Apostu, Ady Brânzei, Liliana Basarab, Bogdan Pălie, Matei Bejenaru, Ștefan Coman, Cezar Lăzărescu, Andrea Hajtajer, Vlad Horodincă, Lavinia German, Cătălin Gheorghe, Andrei Nacu, Cristian Nae, Dumitru Oboroc, Daniela Palimariu, Sattelite, Bogdan Teodorescu.
200 0_ $a„În vremuri de speranţă și neliniște. Artă critică din Iași” $e[cronică la expoziția cu același titlu deschisă la Muzeul Național de Artă Contemporană din București] $fCristian Nae
210 __ $d2015-11-00
299 __ $a„În vremuri de speranţă și neliniște. Artă critică din Iași” : [cronică la expoziția cu același titlu deschisă la Muzeul Național de Artă Contemporană din București]
330 __ $aCuratori: Cătălin Gheorghe, Cristian Nae; artiști: Dan Acostioaei, Dragoș Alexandrescu, Liliana Basarab, Bogdan Pălie, Matei Bejenaru, Cezar Lăzărescu, Dumitru Oboroc; microarchiva Vector: documentația unor proiecte artistice și curatoriale realizate de Dan Acostioaei, Silvia Amancei, Bogdan Armanu, Luminița Apostu, Ady Brânzei, Liliana Basarab, Bogdan Pălie, Matei Bejenaru, Ștefan Coman, Cezar Lăzărescu, Andrea Hajtajer, Vlad Horodincă, Lavinia German, Cătălin Gheorghe, Andrei Nacu, Cristian Nae, Dumitru Oboroc, Daniela Palimariu, Sattelite, Bogdan Teodorescu.
463 _0 $tTimpul : revistă de cultură $vAn. 15, Nr. 11 (nov.-dec. 2015), p. 86-88
601 00 $aAsociaţia culturală "Vector"
606 0_ $acronică plastică