Autor | Dumitrescu, Cătălin chat |
Subiect | frigul în şcoli chat |
proiecte educaţionale chat | |
şcoli din mediul rural chat | |
şcoli ieşene - programe educaţionale chat | |
Note | În suplimentul "Moldova ", p. 28 |
Sumar | În cadrul proiectului "Trăistuţa Europeană ", profesorii din mediul rural vor iniţia pentru elevi grupuri de teatru educaţional. Acţiunea se derulează la Liceul "Miron Costin " din Paşcani şi la şcolile din Tătăruşi, Topile şi Valea Seacă. Este menţionată şcoala din Mirosloveşti, unde elevii învaţă în frig |
Ţara de publicare sau producţie | |
Ţara de publicare | RO |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Unii dîrdîie în clase, alţii spun poveşti despre U.E. : [proiect educaţional] |
Prima menţ. de resp. | Cătălin Dumitrescu |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării, distribuţiei | 2005-11-02 |
Titlu | |
Titlu | Unii dîrdîie în clase, alţii spun poveşti despre U.E. : [proiect educaţional] |
Notă generală | |
Textul notei | În suplimentul "Moldova ", p. 28 |
Notă de rezumat/abstract | |
Sumar | În cadrul proiectului "Trăistuţa Europeană ", profesorii din mediul rural vor iniţia pentru elevi grupuri de teatru educaţional. Acţiunea se derulează la Liceul "Miron Costin " din Paşcani şi la şcolile din Tătăruşi, Topile şi Valea Seacă. Este menţionată şcoala din Mirosloveşti, unde elevii învaţă în frig |
Nivel unitate | |
Numărul volumului | Nr. 4760 (2 nov. 2005) |
Titlu | România liberă |
Nume de instituţie subiect | |
Nume de instituţie subiect | Liceul Teoretic "Miron Costin " - Paşcani |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | frigul în şcoli |
proiecte educaţionale | |
şcoli din mediul rural | |
şcoli ieşene - programe educaţionale | |
Nume geografic ca subiect | |
Nume geografic ca subiect | Mirosloveşti |
Paşcani | |
Tătăruşi | |
Topile - Valea Seacă | |
Valea Seacă | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 7.2.1. |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Dumitrescu, Cătălin |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 2005a |