Autor | Scînteianu, Paula chat |
Subiect | universităţi ieşene - manif. ştiinţifice chat |
informatică aplicată chat | |
cercetare - dezvoltare - informatică (proiecte de cercetare) chat | |
Sumar | Workshop-ul „BringITon!“ este un proiect de promovare și valorificare a interacțiunii dintre cercetarea informatică universitară în IT și mediul de afaceri. |
Titlu | |
Titlu | Un grup de profesori universitari și studenții lor au comis asta : despre cea de-a IV-a ediție a workshopului „BringITon!“ (18 - 19 noiembrie 2016, Sala Pașilor Pierduți) : organizatori: Facultatea de Informatică a Universității "Alexandru Ioan Cuza" (UAIC) din Iași, în colaborare cu Institutul de Informatică Teoretică al Academiei Române și Extind Management Iași |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Un grup de profesori universitari și studenții lor au comis asta |
Alte informaţii la titlu | despre cea de-a IV-a ediție a workshopului „BringITon!“ (18 - 19 noiembrie 2016, Sala Pașilor Pierduți) |
organizatori: Facultatea de Informatică a Universității "Alexandru Ioan Cuza" (UAIC) din Iași, în colaborare cu Institutul de Informatică Teoretică al Academiei Române și Extind Management Iași | |
Prima menţ. de resp. | Valentin Huțanu |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Scînteianu, Paula |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării, distribuţiei | 2016-11-19 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | universităţi ieşene - manif. ştiinţifice |
informatică aplicată | |
cercetare - dezvoltare - informatică (proiecte de cercetare) | |
Nume de instituţie subiect | |
Nume de instituţie subiect | Facultatea de Informatică a Universităţii "Al.I.Cuza" |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 7.3.3. |
Notă de rezumat/abstract | |
Sumar | Workshop-ul „BringITon!“ este un proiect de promovare și valorificare a interacțiunii dintre cercetarea informatică universitară în IT și mediul de afaceri. |
Nivel unitate | |
Titlu | Bună ziua Iaşi |
Numărul volumului | An. 18, Nr. 5631 (19 nov. 2016), p. 9 |