Tehnologiile de informare şi comunicare - noi oportunităţi pentru activităţile de marketing şi procesele de comunicare sin administraţia publcă

Autor chat
Subiect administraţie publică (fişier) chat
Fişier tematic : economie chat
marketing (fişier) chat
marketing informaţional (fişier) chat
Note Articolul este tradus în limba engleză la p. 87-92
102 __ $aRO
200 __ $aTehnologiile de informare şi comunicare - noi oportunităţi pentru activităţile de marketing şi procesele de comunicare sin administraţia publcă $fDorian Constantin Pocovnicu
210 __ $d2014/01/00
299 __ $aTehnologiile de informare şi comunicare - noi oportunităţi pentru activităţile de marketing şi procesele de comunicare sin administraţia publcă
300 __ $aArticolul este tradus în limba engleză la p. 87-92
463 __ $vNr. 1 (ian.-mar 2014), p. 81-86
463 __ $tRevista Română de Marketing
606 __ $aadministraţie publică (fişier)
606 __ $aFişier tematic : economie
606 __ $amarketing (fişier)
606 __ $amarketing informaţional (fişier)
686 __ $a}{.e.c.o.
700 __ $aPocovnicu, Dorian Constantin
830 __ $a2014ec.