Semnificaţia auditului politicii de distribuţie şi a politicii de comunicare în creşterea performanţei organizaţiei

Autor chat
Subiect audit (fişier) chat
Fişier tematic : economie chat
marketing (fişier) chat
Note Articolul tradus în limba engleză se află la p. 46-50
102 __ $aRO
200 __ $aSemnificaţia auditului politicii de distribuţie şi a politicii de comunicare în creşterea performanţei organizaţiei $fVioleta Rădulescu, Anca Francisca Cruceru
210 __ $d2013/07/00
299 __ $aSemnificaţia auditului politicii de distribuţie şi a politicii de comunicare în creşterea performanţei organizaţiei
300 __ $aArticolul tradus în limba engleză se află la p. 46-50
463 __ $vNr. 3 (iul.-sep. 2013), p. 41-45
463 __ $tRevista Română de Marketing
606 __ $aaudit (fişier)
606 __ $aFişier tematic : economie
606 __ $amarketing (fişier)
686 __ $a}{.e.c.o.
700 __ $aRădulescu, Violeta
701 __ $aCruceru, Anca Francisca
830 __ $a2013ec.