Pierdut între așteptări și satisfacție. Îndreptar asupra Managementul Satisfacției Clientului

Autor chat
Subiect Fişier tematic : economie chat
administraţie publică (fişier) chat
managementul relaţiilor cu clientul (fişier) chat
marketingul serviciilor (fişier) chat
200 0_ $aPierdut între așteptări și satisfacție. Îndreptar asupra Managementul Satisfacției Clientului $fClaudia Dan
210 __ $d2014-03-03
299 __ $aPierdut între așteptări și satisfacție. Îndreptar asupra Managementul Satisfacției Clientului
463 _0 $tRevista română de administrație publică locală $vAn. 14, Nr. 2 (mar. 2014), p. 15
606 0_ $aFişier tematic : economie
606 0_ $aadministraţie publică (fişier)
606 0_ $amanagementul relaţiilor cu clientul (fişier)
606 0_ $amarketingul serviciilor (fişier)
686 __ $a}{.e.c.o.
700 _0 $aDan, Claudia