Autor | Rotaru, Vlad chat |
Subiect | trafic rutier - studiu de impact chat |
sensuri de circulaţie - modificări chat | |
circulaţia pe drumurile publice chat | |
Sumar | Primăria Municipiului Iaşi in colaborare cu Facultatea de Mecanică a Universităţii Tehnice "Gh. Asachi" din Iaşi a demarat un studiu studiu legat de impactul asupra traficului in cazul in care se vor modifica sensurile actuale de circulaţie de pe malurile râului Bahlui şi pe străzile adiacent |
Titlu | |
Titlu | Măsură radicală in traficul din municipiu! Toată circulaţia se va modifica pe aceste 12 străzi! Sunt cele mai aglomerate artere din tot orașul : despre efectuarea unui studiu de impact al modificării traficului rutier in zona Splai Bahlui |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Alte informaţii la titlu | despre efectuarea unui studiu de impact al modificării traficului rutier in zona Splai Bahlui |
Titlu | Măsură radicală in traficul din municipiu! Toată circulaţia se va modifica pe aceste 12 străzi! Sunt cele mai aglomerate artere din tot orașul |
Prima menţ. de resp. | Vlad Rotaru |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Rotaru, Vlad |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării, distribuţiei | 2019-08-09 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | trafic rutier - studiu de impact |
sensuri de circulaţie - modificări | |
circulaţia pe drumurile publice | |
Nume de instituţie subiect | |
Nume de instituţie subiect | Primăria Municipiului Iaşi |
Facultatea de Mecanică a Universităţii Tehnice "Gh. Asachi" | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 3.4. |
9.5.5.4. | |
5.7. | |
Notă de rezumat/abstract | |
Sumar | Primăria Municipiului Iaşi in colaborare cu Facultatea de Mecanică a Universităţii Tehnice "Gh. Asachi" din Iaşi a demarat un studiu studiu legat de impactul asupra traficului in cazul in care se vor modifica sensurile actuale de circulaţie de pe malurile râului Bahlui şi pe străzile adiacent |
Nivel unitate | |
Titlu | Bună ziua Iaşi |
Numărul volumului | An. 19, Nr. 6400 (09 aug. 2019), p. 2 |