Impactul notorietăţii brandului, al cunoştinţelor despre brand şi al poziţionăii preţului asupra riscurilor percepute în cazul deciziei de cumpărare online de la agenţii de turism

Autor chat
Subiect analiză economică; risc (fişier) chat
Fişier tematic : economie chat
marketing (fişier) chat
marketing în turism (fişier) chat
turism (fişier) chat
Note Traducerea în limba engleză a articolului se găseşte la p. 13-22
102 __ $aRO
200 __ $aImpactul notorietăţii brandului, al cunoştinţelor despre brand şi al poziţionăii preţului asupra riscurilor percepute în cazul deciziei de cumpărare online de la agenţii de turism $fOvidiu I. Moisescu, Patricea Elena Bertea
210 __ $d2013/07/00
299 __ $aImpactul notorietăţii brandului, al cunoştinţelor despre brand şi al poziţionăii preţului asupra riscurilor percepute în cazul deciziei de cumpărare online de la agenţii de turism
300 __ $aTraducerea în limba engleză a articolului se găseşte la p. 13-22
463 __ $vNr. 3 (iul.-sep. 2013), p. 2-12
463 __ $tRevista Română de Marketing
606 __ $aanaliză economică; risc (fişier)
606 __ $aFişier tematic : economie
606 __ $amarketing (fişier)
606 __ $amarketing în turism (fişier)
606 __ $aturism (fişier)
686 __ $a}{.e.c.o.
700 __ $aMoisescu, Ovidiu I.
701 __ $aBertea, Patricea Elena
830 __ $a2013ec.