Evoluţia în timp a impactului publicităţii asupra cumpărătorilor potenţiali ai unui produs. Şirul Fibonacci

Autor chat
Subiect comerţ (fişier) chat
econometrie (fişier) chat
economie matematică (fişier) chat
Fişier tematic : economie chat
marketing (fişier) chat
Note Autoarea este profesor universitar la Univ. "Al.I.Cuza " - Iaşi
102 __ $aRO
200 __ $aEvoluţia în timp a impactului publicităţii asupra cumpărătorilor potenţiali ai unui produs. Şirul Fibonacci $fElisabeta Jaba
210 __ $d2000/00/00
299 __ $aEvoluţia în timp a impactului publicităţii asupra cumpărătorilor potenţiali ai unui produs. Şirul Fibonacci
300 __ $aAutoarea este profesor universitar la Univ. "Al.I.Cuza " - Iaşi
463 __ $vNr.4 (2000), p. 9-13
463 __ $tRevista română de statistică
606 __ $acomerţ (fişier)
606 __ $aeconometrie (fişier)
606 __ $aeconomie matematică (fişier)
606 __ $aFişier tematic : economie
606 __ $amarketing (fişier)
686 __ $a}{.e.c.o.
700 __ $aJaba, Elisabeta
830 __ $a2000}{