Biografie şi ficţiune : [recenzie la volumul "Autorul şi ficţiunile Eului " de Dan Cristea. Bucureşti : Editura "Cartea Românească ", 2004]

Autor chat
Subiect Cristea, Dan-recenzat (fişier) chat
Fişier tematic: lit. rom; ist. şi critică lit. chat
istorie şi critică. istorie şi critică (fişier) chat
recenzie (fişier) chat
Sumar Cartea cuprinde texte de referinţă despre "Amintiri din copilărie " de I. Creangă, despre jurnalele lui Rebreanu şi Miron Radu Paraschivescu, despre romanul "Zenobia " de Gellu Naum, scrisorile lui Cioran, autobiografia lui I. Negoiţescu, convorbirile cu Al. Paleologu, confesiunile lui N. Breban, V. Nemoianu, Gabriela Melinescu, Gabriel Liiceanu; mai cuprinde şi comentarii la unele opere literare susceptibile de analiză (în sensul titlului) aparţinînd lui G. Dimisianu, I. Malamen, Ana Blandiana şi Mircea Mihăieş
102 __ $aRO
200 __ $aBiografie şi ficţiune : [recenzie la volumul "Autorul şi ficţiunile Eului " de Dan Cristea. Bucureşti : Editura "Cartea Românească ", 2004] $fNicolae Prelipceanu
210 __ $d2004-12-21
299 __ $aBiografie şi ficţiune : [recenzie la volumul "Autorul şi ficţiunile Eului " de Dan Cristea. Bucureşti : Editura "Cartea Românească ", 2004]
330 __ $aCartea cuprinde texte de referinţă despre "Amintiri din copilărie " de I. Creangă, despre jurnalele lui Rebreanu şi Miron Radu Paraschivescu, despre romanul "Zenobia " de Gellu Naum, scrisorile lui Cioran, autobiografia lui I. Negoiţescu, convorbirile cu Al. Paleologu, confesiunile lui N. Breban, V. Nemoianu, Gabriela Melinescu, Gabriel Liiceanu; mai cuprinde şi comentarii la unele opere literare susceptibile de analiză (în sensul titlului) aparţinînd lui G. Dimisianu, I. Malamen, Ana Blandiana şi Mircea Mihăieş
463 __ $vNr. 4452 (21 dec. 2004), p. 14
463 __ $tRomânia liberă
514 __ $aCultură