Autor | Scînteianu, Paula chat |
Subiect | licee ieșene - evenimente de educație chat |
licee ieşene - proiecte chat | |
emoții chat | |
Sumar | În data de 23 mai 2019, la ora 14:15, la Colegiul Na]ional „Emil Racoviță`” Iași, în cadrul unei inedite ediții a proiectului „Biblioteca vie”, care se va numi „Biblioteca emoțiilor", organizatorii evenimentului, alături de invitații lor, își propun să abordeze tema emoțiilor. Participanții la acest eveniment sunt elevii din cadrul proiectului „Hoinari în lumea cărților” și provin de la nouă unități de învățământ ieșean. Inițiatorii și coordonatorii evenimentului sunt bibliotecarul Cornelia Chelariu și consilierul școlar Ana Zamfir. |
Titlu | |
Titlu | Biblioteca emoțiilor, la Colegiul Național „Emil Racoviță`” Iași |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Biblioteca emoțiilor, la Colegiul Național „Emil Racoviță`” Iași |
Prima menţ. de resp. | Valentin Huțanu |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Scînteianu, Paula |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării, distribuţiei | 2019-05-22 |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | licee ieșene - evenimente de educație |
licee ieşene - proiecte | |
emoții | |
Nume de instituţie subiect | |
Nume de instituţie subiect | COLEGIUL NAȚIONAL „EMIL RACOVIȚĂ” IAȘI |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 7.2.1. |
Notă de rezumat/abstract | |
Sumar | În data de 23 mai 2019, la ora 14:15, la Colegiul Na]ional „Emil Racoviță`” Iași, în cadrul unei inedite ediții a proiectului „Biblioteca vie”, care se va numi „Biblioteca emoțiilor", organizatorii evenimentului, alături de invitații lor, își propun să abordeze tema emoțiilor. Participanții la acest eveniment sunt elevii din cadrul proiectului „Hoinari în lumea cărților” și provin de la nouă unități de învățământ ieșean. Inițiatorii și coordonatorii evenimentului sunt bibliotecarul Cornelia Chelariu și consilierul școlar Ana Zamfir. |
Nivel unitate | |
Titlu | Bună ziua Iaşi |
Numărul volumului | An. 19, Nr. 6342 (22 mai 2019), p. 5 |